Kossuth téri gondolatok

Kossuth téri gondolatok

Szavazás

2017. július 04. - id. Antal Péter

Antal Péter vagyok. Öt gyermekes családapa. Villamos üzemmérnök és hitoktató. 2004 őszén, 2 évvel az Öszödi beszéd kipattanása előtt úgy éreztem, meg kell szólalnom. Családommal és néhány barátommal tüntettem a Gyurcsányizmus és a jelen szovjet típusú „tákolmány” ellen.

2 évvel később szeptember 17-én csatlakoztam a Kossuth-téri erkölcsi forradalomhoz. Tagja vagyok annak az MNB2006 csoportosulásnak, amelynek tagjaként több mint 3 éven át minden nap tüntettem feleségemmel együtt az ellen a hazug rendszer ellen, amely mind a mai napig kísért. Nem voltam, és nem leszek semmilyen politikai párt tagja sem.

 Fel kell emelnem szavamat a Szabadságról elnevezett terünkön található Szovjet katonai emlékmű ellen is, amely ennek a rendszernek szimbóluma. Annak a vörös hadseregnek állít emléket, amely végigsöpörve hazánkat, civil emberek tömegét gyilkolta meg. Asszonyok és leányok ezreit erőszakolta meg, majd ránk erőltette saját sztálinista rendszerét.

1956 novemberében ez a vörös hadsereg tiporta el forradalmunkat.

Nem szolgálhatsz két úrnak. El kell döntened az elnyomók, vagy az elnyomottak oldalán állsz.

Egyet ért-e Ön azzal, hogy a Szabadság téren található „bearanyozott” önkényuralmi jelképet tartalmazó emlékmű lebontásra kerüljön, az itt elesett katonák emlékére a katonai temetőben legyen emlékhely?  IGEN          NEM

Egyet ért-e Ön azzal, hogy a szovjet sztálinista mintára készítetett „alkotmány” jogfolytonossága megszűnjék, és az ezeréves joghagyományokon alapuló a hatalom-megosztás elvét elfogadó íratlan alkotmányunk legyen a jelen alkotmányozási folyamat alapja?    

IGEN           NEM

Antal Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://antal-peter.blog.hu/api/trackback/id/tr7112642005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása